Commercieel Gastheerschap


Wij willen u inspireren, adviseren en
u helpen te ontwikkelen!

Deze training is bedoeld voor iedere professional in de gastvrijheidsindustrie die contact heeft met interne en externe gasten.
Onze sector is erg arbeidsintensief, gasten binden zonder goed getraind personeel is vrijwel onmogelijk. Training zorgt ook voor omzetverhoging door actieve verkoop en verbeterde gastbeleving.

De training wordt op maat gemaakt voor elke groep cursisten. Een greep uit de onderwerpen die aan bod kunnen komen:

Waarom doen we dit werk? Wat is er leuk aan? Wat minder leuk? Wat kunnen we daaraan doen?

Kennismakingsgesprek met de cursisten,  om werkplezier te vergroten en daarmee de arbeidsmoraal en betrokkenheid te optimaliseren.

Wat verkopen we / waarom komen gasten?

Gestuurde discussie tussen cursisten om ze erachter te laten komen dat het niet zozeer draait om de producten op de kaart maar om de beleving van de gast.

Wat verwachten gasten?

Psychologie, verder ingaan op de belevingseconomie van nu. Global vs. local. Inspelen op trends. Hoe passen de medewerkers in dit plaatje.

Het theater dat horeca heet.

Uitdieping van de beleving van de gast. Spiegel voorhouden aan de cursisten door rollenspellen en uitvoerig nabespreking.

Commercieel gastheerschap.

Training om de behandelde onderwerpen te gebruiken om te komen tot commercieel gedrag teneinde de omzet te maximaliseren bij een optimale gasttevredenheid

Klachtenbehandeling.

Meeveren en ombuigen. Training om assertief, betrokken en commercieel in te spelen op klachten met als doel de ontevreden gast te transformeren tot liefhebber.

Prijs:

Op trainingslocatie:  € 129 per deelnemer, excl. BTW. Inclusief materiaal, lunch, koffie/thee.

In house: € 599 per dag, excl. BTW tot maximaal 8 personen, inclusief materiaal.

Het is tevens mogelijk deze training te geven tijdens een teambuildingevent. Hiervoor wordt in overleg een prijs vastgesteld.

Heeft u interesse in deze training of wilt u meer informatie? Vul dan onderstaand formulier in.